Доставка та оплата

 Оформлення замовлення:

  1. Ви оформляєте замовлення по зручній формі на нашому сайті
  2. Або Ви телефонуєте та оформляєте замовлення за телефонами:
    • 050 401 90 37
    • 098 612 19 72
  3. Або Ви відправляєте замовлення на електронну поштову скриньку [email protected]

 Доставка замовлення:

  Бібліотечна техніка

Мінімальна сума замовлення 400 грн.

Бібліотечна техніка на суму понад 1000 грн доставляється за НАШ рахунок.

Доставка замовлень здійснюється перевізником - Нова Пошта, Делівері, чи УкрПошта.

Ви можете замовити кур’єрську доставку за адресою.
Повідомте про це менеджера при оформлення замовлення.

Виставкові стенди з металу

Виставкові стенди з металу доставляються за НАШ рахунок

Доставка замовлень здійснюється перевізником - Нова Пошта, Делівері, чи УкрПошта.

Ви можете замовити кур’єрську доставку за адресою.
Повідомте про це менеджера при оформлення замовлення.

Меблі з ДСП та металеві стелажі

Термін виконання замовлень на меблі з ДСП та металеві стелажі 20 робочих днів після проплати.

Доставка замовлень здійснюється за рахунок ПОКУПЦЯ перевізником - Нова Пошта, Делівері, чи УкрПошта.

Ви можете замовити кур’єрську доставку за адресою.
Повідомте про це менеджера при оформлення замовлення.


 Оплата товару

Оплата всіх замовлень проводиться у гривнях на розрахунковий рахунок організації.

Для юридичих осіб:

Безготівковий платіж на розрахунковий рахунок.

Після оформлення замовлення готуємо повний пакет документів для Казначейства.

Для фізичних осіб:

Оплата через будь-яке відділення банку або через Інтернет сервіс Приват-24.

Після оформлення замовлення на контактний телефон відправляємо СМС з інструкцією по оплаті.